عکسبرداری از محصولات فروشگاه اینترنتی

 آموزش عکاسی از محصولات تجاری

آموزش عکاسی از محصولات تجاری

عکسبرداری از محصولات فروشگاه اینترنتی از موارد مهم در تاثیر بر مشتری شما در فروشگاه اینترنتی تان می باشد . تصاویر جذاب و خوب اجرا شده در فروشگاه اینترنتی ، عامل مهمی در فروش بوده است. مشتریان باید بتوانند کالای شما را از چند زاویه مشاهده کنند ، جزئیات را بررسی کنند ، گزینه های رنگ و اندازه را با یکدیگر مقایسه کنند و محصول را در زمینه های مختلف مشاهده کنند – بنابراین فروشگاه آنلاین شما تا آنجا که ممکن است باید یک تجربه خرید حضوری را القا کند.

این نکته بسیار مهم است که آموزش عکاسی از محصولات در خانه شما به خوبی روشن و ترکیب شده باشد تا محصول را تا حد ممکن واضح و دقیق ارائه دهد ، این در حالیست که سبک برند شما را نیز منعکس می کند. برای برخی مشاغل بهترین راه حل استخدام یک عکاس حرفه ای است. اما اگر بودجه کمی دارید ، تنها چیزی که برای گرفتن عکس با کیفیت از محصولات خود نیاز دارید ، تجهیزات نسبتاً ارزان و دانش اولیه از اصول عکاسی است.

در ادامه مطلب ترفندهای عکاسی از محصولات را در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش بخوانید:

تجهیزات عکاسی از محصول برای فروشگاه های اینترنتی

تجهیزات عکاسی از محصول

  • یک دوربین دیجیتال یا تک لنز (DSLR) یا تلفن هوشمند با حداقل وضوح ۱۲ مگاپیکسل
  • سه پایه
  • سطح برای قراردادن محصول خود (میز ، مانکن و غیره)
  • منبع نور طبیعی
  • اتاق یا محوطه اتاقی که می توانید به عکسبرداری اختصاص دهید
  • ابزارهای کنترل نور
  • بکگراند سفید
  • نرم افزار ویرایش عکس یا برنامه تلفن هوشمند
  • دوربین خود را بشناسید

وقت خود را صرف یادگیری ویژگی ها و تنظیمات دوربین خود کنید. چه از تلفن هوشمند خود استفاده می کنید و چه از یک دوربین SLR دیجیتال ، باید بدانید که ابزار شما چه توانایی هایی دارد و چگونه می توان عملکرد آن را به حداکثر رساند.

برای یادگیری در مورد نوردهی ، تمرکز و تعادل رنگ وقت بگذارید. اگر برای عکاسی از محصول با موبایل یا تلفن هوشمند کار می کنید ، برنامه ای را بارگیری کنید که به شما امکان کنترل دستی این تنظیمات را می دهد تا بتوانید تصاویر سازگار تری ایجاد کنید. راحت بودن با ویژگی های دوربین و یادگیری نحوه استفاده از تنظیمات متناسب با نوع عکس هایی که می گیرید ، نه تنها به شما در تولید تصاویر بهتر کمک می کند ، بلکه باعث سرعت بخشیدن به روند کار شما با کارآیی بیشتر می شود.

لنز مناسب را برای کار انتخاب کنید

اگر از دوربین DSLR استفاده می کنید ، حداقل یک لنز استاندارد ۳۵ میلی متر و یک لنز ماکرو ۱۰۰ میلی متر برای عکس های با جزئیات لازم دارید. همچنین تولیدکنندگانی هستند که لوازم جانبی لنز را برای تلفن های هوشمند تولید می کنند. بسته به نیاز خود ، می توانید لنزهای ماکرو ، تله فوتو ، زاویه دید گسترده و آنامورفیک را به تلفن هوشمند خود اضافه کنید تا به بهبود کیفیت تصاویر کمک کند.

بزرگترین اندازه فایل ممکن را بگیرید

همیشه می توانید عکس های خود را کوچک کنید ، اما اگر آنها را با وضوح پایین بگیرید ، نمی توانید وضوح و کیفیت آنها را افزایش دهید. ممکن است بخواهید از عکسهای خود برای چاپ در تراکتها . برای بازاریابی یا تصاویر در وب سایت خود استفاده کنید. این تصاویر برای نمایش خوب در این زمینه ها باید وضوح بالاتری داشته باشند ، بنابراین همیشه بهتر است با بزرگترین اندازه فایل ها شروع کنید و در صورت لزوم نسخه های کوچکتر ایجاد کنید.

اگر دوربین SLR دیجیتال دارید ، با فرمت RAW عکس بگیرید و نسخه های ویرایش شده را به صورت jpgs ذخیره کنید. اگر از تلفن هوشمند استفاده می کنید ، برای ضبط با کیفیت ترین تصویر از دوربین پشتی استفاده کنید و مطمئن شوید که تنظیمات شما در بزرگترین اندازه فایل تنظیم شده است.

از سه پایه استفاده کنید

هیچ کس عکس تار را دوست ندارد. یک سه پایه، دوربین شما را کاملاً ثابت نگه می دارد تا تصویر شما بیشتر واضح و متمرکز باشد. برای هر زاویه ای که عکاسی می کنید ، سه پایه خود را در موقعیتهای ثابت تنظیم کنید. موقعیت های سه پایه خود را علامت گذاری کنید تا بتوانید هر بار دقیقاً به همان ترتیب ان را تنظیم کنید. حفظ زاویه های ثابت و فواصل عکاسی در تمام محصولات به مشتریان شما کمک می کند تا هنگام مرور وب سایت بتوانند مقایسه خوبی انجام دهند.

با پسزمینه کاغذی سفید بدون حاشیه ،عکسبرداری کنید(اصطلا حا sweep گفته میشود)

اگر با sweep آشنا نیستید ، به معنی این است که، یک پس زمینه یکپارچه است که پس زمینه ای تمیز و بدون شکست را برای عکاسی از محصول شما فراهم می کند. تنظیم یک محصول در پس زمینه با گوشه سخت (جایی که صفحات افقی و عمودی به هم می رسند) باعث ایجاد خط و سایه می شود. جارو کردن این مشکل را برطرف می کند. در حالی که می توانید با مواد متنوعی sweep ایجاد کنید ، یک ورق بزرگ کارت سفید یا رول کاغذ سفید مقرون به صرفه ترین گزینه است.

پرده سفید قوس دار یا sweep

برای محصولات کوچک ، می توانید یک سر کاغذ خود را به دیوار و قسمت دیگر را به کف میز بچسبانید ، مطمئن شوید که یک منحنی تدریجی روی کاغذ وجود دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که کاغذ شما به اندازه کافی بزرگ است و می تواند محصول شما را در فضای سفید و بدون پس زمینه بیرونی در عکس قرار دهد. همیشه می توانید پس زمینه هایی را که در شرایط اجتناب ناپذیر در کادر ظاهر می شوند ، خارج کنید – مانند عکسبرداری از مبلمان بزرگ – اما به حداقل رساندن پس زمینه اضافی در تصاویر ، ویرایش را بعداً آسانتر می کند.

Sweep ها می توانند رنگ های متنوعی داشته باشند ، اما بیشتر عکس های محصول در زمینه های سفید گرفته می شوند زیرا:

بیننده تمرکز خود را بر روی محصول حفظ می کنند. پس زمینه سفید و تمیز باعث قطع دید می شود و توجه مشتری را به ویژگی های محصول شما معطوف می کند.

به راحتی می توانید در ادیت عکس برش و جداسازی انجام دهید. آنها اجازه می دهند تا جسم به راحتی از پس زمینه بریده شود و با تصاویر دیگر جابجا شود یا ترکیب شود.

آنها قوام رنگ را حفظ می کنند. استفاده از همان رنگ سفید برای همه محصولات شما مفید خواهد بود رنگ های خود را ثابت نگه دارید. sweep رنگی ،رنگ خود را بر روی اشیایی که از آن عکس گرفته می شود نشان می دهد و اگرچه سرگرم کننده هستند ، اما می توانند تصویر نادرستی از رنگ واقعی محصول شما ارائه دهند.

آنها اندازه خحم عکس را به حداقل می رسانند. اگرچه می توانید و باید همه عکس های خود را قبل از افزودن به وب سایت خود بهینه کنید ، اما یک پس زمینه سفید نیز به کوچک نگه داشتن حجم کمک می کند.

بخاطر داشته باشید که هنگام عکسبرداری از sweep سفید ، نتیجه شما سفید واقعی نخواهد بود. بیشتر اوقات ، پس زمینه شما خاکستری کم تا متوسط ​​نشان می دهد – بسته به نور و نوردهی شما – و سایه به سمت لبه های تصاویر ایجاد می شود. اگر یک رنگ سفید خالص می خواهید ، می توانید از نرم افزار ویرایش تصویر برای انتخاب و حذف پس زمینه استفاده کنید.

از روشنایی مختلط خودداری کنید

هم استفاده از نور طبیعی و هم مصنوعی را انتخاب کنید ، باید یکی را انتخاب کنید و ثابت قدم باشید. منابع نور دارای دمای رنگی مختلفی هستند و می توانند رنگ های مختلفی را بر روی سوژه شما ایجاد کنند. اگر از یک چراغ LED در یک طرف یک جسم و یک لامپ رشته ای از طرف دیگر استفاده می کنید ، نتایج رنگی نادرستی دریافت خواهید کرد که تصحیح آن دشوار است. اگر می خواهید نور اضافی را روی یک شی b پرتاب کنید ، استفاده از صفحه بازتابنده یا REFLECTOR را در نظر بگیرید.

نوشته عکسبرداری از محصولات فروشگاه اینترنتی اولین بار در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش. پدیدار شد.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top