تکنولوژی و روش های جدید طراحی و ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی

تکنولوژی و روش های جدید طراحی و ساخت سایت برای فروشگاه اینترنتی
تکنولوژی و روش های جدید طراحی و ساخت سایت برای فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی یکی از معضلاتی است که افراد در زمینه ی بازاریابی امروزه با آن دست و پنجه نرم می کنند. این که بدانید روش های جدید طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی کدامند کمی دشوار است زیرا این مسئله مانند سایر زمینه ها، هر روز دچار دگرگونی و پیشرفت می شود. در این مقاله تلاش شده است تا با روش های جدید طراحی سایت مثل سایت ساز ها، سیستم مدیریت محتوا و… آشنا شوید.

اهمیت سایت و سایت ساز ها
اهمیت سایت و سایت سازها

اهمیت سایت و سایت ساز ها

سایت سازها و فروشگاه سازها امروزه اهمیت خاصی پیدا کرده اند اما چرا؟ در زمینه ی کسب و کار نیز تکنولوژی تا به اینجای کار نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و دنیای دیجیتال هر روز ما را شگفت زده می کند. مسیر و روند پیشرفت در زمینه ی کسب و کار با گذشته تفاوت زیادی پیدا کرده است. امروزه هر کسب و کاری که قصد موفقیت داشته باشد و بخواهد در حوزه ی خود به شماره ی یک تبدیل شود، ناگزیر است تا در کنار فعالیت خود، از دنیای دیجیتال و مجازی نیز استفاده کند. حتی امروزه تعداد شمار کسب و کارهایی که تماما روی بستر دنیای مجازی ساخته شده و کسب درآمد میکنند افزایش پیدا کرده است. شما برای پیشرفت در مسیر کسب و کار خود بدون شک به مبحث طراحی سایت خواهید رسید. سایت ها نقش بزرگی در زمینه ی توسعه ی کسب و کار شما دارند. شما میتوانید برای راه اندازی سایت خود از روش هایی مثل برنامه های سایت ساز، سی ام اس و… استفاده کنید.

اهمیتی ندارد که شما درچه حوزه ای مشغول به فعالیت هستید. سایت شما می تواند یک سایت تبلیغاتی باشد. میتواند تنها فعالیت شما را معرفی کند و راه ارتباط دیگری برای شما و مشتریانتانباشد. همچنین ممکن است قصد داشته باشید یک سایت خبری ایجاد کنید و مسیر متفاوتی راپیش بگیرید. و در نهایت ممکن است بخواهید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید.خرید از فروشگاه های اینترنتی به همان اندازه که خرید از فروشگاه های واقعی لذت دارد، جذاب خواهد بود.

اصول طراحی سایت
اصول طراحی سایت

اصول طراحی سایت

برای انجام درست هرکاری لازم است تا اصول آن را بیاموزید. طراحی سایت با استفاده از روش سایت ساز یا کد نوشتن و… نیازمند رعایت اصول خاصی است. در ادامه اصول اولیه که برای طراحی سایت باید آن ها را بدانید، بازگو می کنیم.

۱-انتخاب هاست مناسب:
هاست فضای کسب و کار شما در سایت شما خواهد بود. به این معنا که تمامی آنچه که شما قصد دارید در سایت خود بارگذاری کنید، در این فضا قرار می گیرد. در هنگام طراحی سایت با توجه به نوع فعالیت خود، هاست مناسب را برای سایت خود خریداری کنید.

۲-انتخاب دامنه ی کاربردی:

دامنه همان آدرس سایت شما بدون پسوند است. پسوند ها شامل؛ ir, com, org و موارد دیگر میشوند که با توجه به نوع کاربری سایت مشخص می گردد. در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی به این نکته توجه کنید که دامنه ی شما اگر با نوع فعالیت شما همخوانی داشته باشد یا نام برند شما را بیان کند، نتیجه ی بهتری در پی خواهد داشت. چه با سایت ساز قصد ساخت سایت خود را داشته باشید چه باکد نویسی، دامنه و هاست شما یکی خواهد بود.

۳-استفاده از قالب مناسب:

شما می توانید از هر نوع قالبی که مد نظر داشتید برای ایجاد سایت خود استفاده کنید. البته فراموش نکنید که قالب مرتبط با سایت شما، روی کسب و کار شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت. برای مثال اگر کسب و کار شما در زمینه ی وسایل ورزشی است، بهتر است از قالب ورزشی استفاده کنید. سایت ساز ها و سی ام اس ها، قالب های متنوعی و قالب های آماده زیادی را به شما عرضه می کنند.

۴-بهره گیری از نوین ترین افزونه ها:

هر چقدر هم که شما هزینه ی بالایی برای هاست و دامنه ی خود بپردازید یاقالب های گران قیمت را خریداری کنید و یا از بهترین سایت ساز ها استفاده کنید، تا زمانی که افزونه های درستی نداشته باشید، راه به جایی نخواهید برد. استفاده از به روز ترینافزونه ها در سایت شما می تواند سایت شما را دگرگون کند.

برای طراحی سایت میتوانید از چند روش استفاده کنید. کد نویسی، سایت سازها و سی ام اس از این روش ها هستند. این که کدام روش بیشتر برای شما کارایی داشته باشد به عواملی بستگی دارد که شامل؛ هدف سایت، سلیقه ی شما، میزان هزینه ی اولیه،نوع دامنه و هاست مورد استفاده و… می باشند. در ادامه به این روش ها که می توانید با کمک آن ها نسبت به طراحی سایت اقدام نمایید اشاره می کنیم.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top