درآمد ماهیانه یک فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

درآمد ماهیانه یک فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

زمانی که قصد تهیه کالا یا استفاده از خدماتی را داشته باشیم، حداقل برای اطلاع از قیمت یا مشخصات آن هم که شده، اول از همه آن را گوگل یا اینستاگرام سرچ می‌کنیم.
برای تاکسی گرفتن، کارهای بانکی، رزرو وقت یا هر خدمت دیگری، دنیای آنلاین تقریبا همه چیز را در دسترس و آسان کرده و در همه ابعاد زندگی‌مان نقش پررنگی دارد. 
پس می‌توان متصور بود کسانی که بعنوان صاحبان این کسب‌ و کارهای آنلاین مشغول فعالیت هستند، با حجم وحشتناکی از مشتریان بالقوه روبرو هستند که جذب درست آنها، می‌تواند درآمد فوق العاده‌ای برایشان ایجاد کند.

چرا امروزه، مردم از خرید آنلاین اسقبال بیشتری می‌کنند؟

خرید و فروش اینترنتی هم یکی از اصلی ترین کارکردهای فضای آنلاین است در اغلب موارد، تجربه‌ی دلپذیری برای شما بعنوان خریدار یا حتی فروشنده، ایجاد می‌کند. برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی لازم نیست ساعت‌های طولانی در پشت ترافیک یا در صف صندوق فروشگاه‌های زنجیره‌ای بمانید. از طرفی با مقایسه قیمت‌ها از طریق وب‌سایت‌هایی مثل ترب یا ایمالز تا حد بسیار زیادی می‌توانید از واقعی و منصفانه بودن قیمت کالایی می‌خرید مطمئن باشید. 

برای همین موارد هست که کاربران و فروشندگانِ سایت‌هایی مثل دیجی‌کالا یا اُکالا، روز به روز در حال افزایش یافتن هستند.

بعنوان یک فروشنده یا صاحب کسب و کار هم، مدیریت چنین بیزنس آنلاینی، کارِ کم دردسرتری است. در وهله‌ی اول از شر هزینه‌های سرسام آور اجاره مغازه در یک محلی‌ که اصطلاحا «پاخورِ خوبی» داشته باشد، راحت می‌شوید. برای معرفی کالا ها به مشتریان و مدیریت فضای مغازه تان به نیروهای کمتری نیاز خواهید داشت، محدودیت زمانی ندارید و ۲۴ ساعته می‌توانید فروش داشته باشید و… مزایای دیگر.
در این مطلب قصد داریم با بررسی شرایط و داده هایی که در دسترس داریم میزان درآمد یک فروشگاه اینترنتی در یک ماه را تخمین بزنیم.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top