ماه: مرداد 1403

افزونه سیستم ایجاد قرارداد آنلاین در وردپرس WP Online Contract نسخه ۵٫۱٫۴

قرارداد به شرایطی گفته می شود که طرفین قرار داد ( مشتری – طراح ) صورت می گیرد که هر دو طرف آن را قبول کرده اند . این قرار داد ها باید شامل تمامی موارد باشد که به امضای طرفین می رسد . در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای وردپرس را داریم که توسط آن قادر به ایجاد قرارداد آنلاین در سایت وردپرسی خود خواهید بود . افزونه WP Online Contract یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد سیستم قرارداد آنلاین خواهید بود .

توسط این افزونه می توانید شرایطی را در قرار ذکر کنید و مشتری شما با ورود به بخش ناحیه کاربری خود می تواند آن را مطالعه ، تایید و امضا کند . همچنین مشتریان می توانند قرار داد های خود را به صورت PDF چاپ کنند و آن را با سیستم پرداخت افزونه ، پرداخت نمایند . قابلیت تعیین رمز برای قرار داد ، قابلیت پرداخت آنلاین توسط مشتری ، قابلیت چاپ قرارداد توس مشتری و سایرین ، قابلیت قرار دادن نام ، لوگو و امضا در قرارداد ، قابلیت طراحی قالب بندی زیبا با html و css ، قابلیت نمایش زمان عقد قرار داد ، قابلیت نمایش آیپی و کشور بر حسب آن و … از جمله ویژگی های این افزونه می باشد . د..

افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket نسخه ۳٫۱۶٫۲٫۱

WP Rocket یک افزونه تجاری برای سیستم وردپرس می باشد که به کمک آن می توانید سرعت بارگذاری وب سایت وردپرسی خود را به طرز باورنکردی افزایش دهید! این افزونه وردپرس با فشرده سازی فایل های استاتیک نظیر تصاویر ، فایل های JS و CSS ، همچنین با بارگذاری تصاویر در هنگام درخواست (Lazy Load) ، Cache کردن وب سایت برای کاربران می تواند سرعت بارگذاری صفحات را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهد.
دانلود افزونه WP Rocket افزونه افزایش سرعت وردپرس WP Rocket دارای سیستم بهینه سازی دیتابیس می‌باشد که به وسیله آن علمکرد و سرعت دیتابیس را افزایش داده و نقش موثری در سرعت وبسایتتان ایفا خواهد کرد. استفاده از کش در این افزونه و ذخیره سازی صفحات یک از بهترین راه کارها در افزایش سرعت وبسایت می‌باشد که استفاده از منابع سرور را نیز به طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

دانلود رایگان افزونه فارسی wp rocket
افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی WP Rocket افزونه WP ROCKET بهترین افزونه ای است که برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی ساخته شده است که میتوانم به شما یقین بدهم که اگر فقط هم به عکس های مقایسه این افزونه با افزونه های دی..

دانلود قالب بی تم BeTheme فارسی نسخه ۲۷٫۵٫۱

قالب بی تم Be Theme بسیار حرفه ای پوسته فارسی Be نام یک قالب محبوب و یک ابر پوسته حرفه ای برای سیستم وردپرس و همچنین فروشگاه ساز ووکامرس می باشد که از آن می توانید در وب سایت های خود با موضوع شرکتی ، فروشگاهی (ووکامرس) ، وبلاگ ، شخصی ، نمونه کارها ، خلاقانه ، در دست ساخت و تک صفحه ای از بالغ بر بیش از ۲۵۰ پوسته پیش ساخته آن استفاده نمایید! قالب وردپرس فروشگاهی بی ای تم کاملا رسپانسیو میباشد و در تمامی دستگاههای نمایش با هر رزولیشنی به خوبی نمایش داده میشود. پنل تنظیمات قالب کاملا فارسی و حرفه ای میباشد و بیشتر تنظیمات رو از طریق پنل تنظیمات انجام بدید. صفحه ساز بسیار پیشرفته قالب از مهمترین قسمت ور ویژگی قالب be میباشد که به صورت کاملا گرافیکی و اختصاصی طراحی شده است و همچنین با افزونه وردپرس بسیار حرفه ای ویژوال کامپوزر کاملا هماهنگ میباشد و در صورت نیاز میتوانید از این صفحه ساز پیشرفته نیز استفاده کنید. یکی از نیاز های اصلی هر سایت و قابلیت های ویژه هر قالب وردپرس تجاری سازگاری با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس میباشد که هماهنگی و سازگاری کامل رو داراست و میتوانید یک فروشگاه حرفه ای رو ر..

چالش‌های ساخت سایت با سایت ساز چیست؟

ساخت سایت با سایت ساز

در سال‌های اخیر حتما متوجه این موضوع شده‌اید که بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها تلاش کرده‌اند که فعالیت خود را روی اینترنت و به‌صورت آنلاین نیز دنبال کنند؛ از این رو می‌توان گفت اهمیت ایجاد وب سایت کارآمد بیش از گذشته در هر حوزه‌ای نمایان شده است؛ البته همان‌طور که می‌دانید روش‌های متنوعی برای ساخت وب سایت وجود دارد که یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین آن‌ها، استفاده از سرویس‌های سایت ساز خواهد بود. چرا که بدون نیاز به دانش پیچیده برنامه‌نویسی یا مهارت خاصی می‌توانید به‌سادگی و با هزینه کم، تنها با چند کلیک، صاحب یک سایت تمام‌عیار برای خود شوید؛ اما چالش‌هایی در این مسیر وجود دارد که تصمیم داریم در ادامه متن به آن‌ها بپردازیم. اگر شما هم به فکر داشتن یک سایت عالی هستید، ما را همراهی کنید تا با آگاهی بیشتری تصمیم‌گیری کنید.

چرا باید در انتخاب سایت ساز دقت کنید؟

پیش از هر چیز بهتر است یک توضیح کوتاه در مورد سایت ساز‌ها بدهیم تا بیشتر با این سرویس و نحوه کار آن آشنا شوید. به طور کلی سایت سازها، سیستم‌هایی برای ساخت وب سایت با قابلیت‌های کاربردی و بدون نیاز به کدنویسی هستند…

افزونه صفحه ساز پیشرفته وردپرس Elementor Pro نسخه ۳٫۲۳٫۰

با گذشت زمان، هر روز شاهد ارائه شدن افزونه های صفحه ساز گرافیکی بیشتری برای وردپرس هستیم. قبلا در این زمینه افزونه صفحه ساز پیشرفته Visual Composer را به شما معرفی کرده بودیم. امروز یکی دیگر از افزونه های محبوب این گروه را برای شما آماده کرده ایم تا آن را دانلود کرده و از امکانات آن در سایت خود بهره مند شوید. افزونه Elementor Pro یکی از صفحه ساز های وردپرس است که در این گروه موفق عمل کرده و توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. نسخه رایگان این افزونه که Elementor دارد، در حال حاضر توسط حدودا ۱۰۰ هزار کاربر در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد.
افزونه elementor این افزونه امکانات و عناصر متعددی را در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آنها میتوانید بدون نیاز به دانش فنی خاص و یا بدون نیاز به کدنویسی، صفحات حرفه ای ایجاد کرده و آنها را در اختیار کاربران خود قرار دهید. نسخه حرفه ای این افزونه که امروز برای شما جهت دانلود آماده کرده ایم، امکانات متعدد و جالب دیگری را به نسخه رایگان این افزونه می افزاید که میتواند بیش از پیش به شما در ایجاد انواع صفحات در وردپرس کمک کند.

امکانات وی..

Back To Top