معرفی بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس

چندین افزونه پشتیبان گیری رایگان و پولی وردپرس وجود دارد و استفاده از اکثر آنها نسبتاً آسان است. در این پست،به معرفی بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس خواهیم پرداخت.

ایجاد پشتیبان گیری منظم از وردپرس بهترین کاری است که می توانید برای امنیت وب سایت خود انجام دهید. پشتیبان گیری به شما آرامش می دهد و می تواند شما را در موقعیت های فاجعه باری از جمله وقتی سایت شما هک می شود یا به طور تصادفی قفل نمی شوید ، شما را نجات می دهد.

معرفی بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس:

۱٫ UpdraftPlus

 معرفی بهترین افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس

UpdratPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان وردپرس در بازار است. بیش از ۲ میلیون نصب فعال و ۴٫۹ از میانگین امتیاز ۵ ستاره دارد.

UpdraftPlus به شما امکان می دهد از سایت وردپرس خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و آن را در فضای ابری ذخیره کنید یا در رایانه بارگیری کنید.

این افزونه از نسخه پشتیبان تهیه شده برنامه ریزی شده و همچنین پشتیبان های درخواستی پشتیبانی می کند. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که از کدام پرونده ها می خواهید پشتیبان تهیه کنید.

این می تواند پشتیبان گیری شما را به صورت خودکار در Dropbox ، Google Drive ، S3 ، Rackspace ، FTP ، SFTP ، ایمیل و چندین سرویس ذخیره سازی ابری دیگر بارگذاری کند.

علاوه بر پشتیبان گیری از هر وب سایت وردپرس ، UpdraftPlus همچنین به شما امکان می دهد پشتیبان گیری را به راحتی از پنل مدیریت وردپرس خود به راحتی بازیابی کنید.

UpdraftPlus همچنین دارای یک نسخه برتر با افزونه ها برای مهاجرت یا شبیه سازی وب سایت ها ، جستجو و جایگزینی پایگاه داده ، پشتیبانی چند سایته و چندین ویژگی دیگر است. نسخه برتر همچنین به شما امکان دسترسی به پشتیبانی اولویت را می دهد.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top