گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) پایگاه قدرتمندی از دادهها است. در نتیجه، هر بازاریابی که از گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) استفاده می کند ، سرشار از داده و اطلاعات است. اما دانستن چگونگی جستجو در بستر پیچیده آن برای استفاده کاربردی این دادهها ، داستان دیگری است. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) صدها گزارش مختلف، در دسترس دارد و هزاران گزارش دیگر که نیاز به کمی تغییر دارند.
برای باز کردن قفل دادههایی که میتوانید برای افزایش فروش بیشتر استفاده کنید ، باید از گزارشها و معیارهای سطحی عبور کنید. گذشته از دادههای معمولی که گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) میخواهد به شما بدهد. مطمئناً، کاربران ،session،Bounce Rateو Session Duration مهم هستند. اما آنها هیچ قدم عملی برای رسیدن به این هدف به شما نمیدهند.