نام تجاری یا برندینگ چیست؟
نام تجاری فعالیتیست منفعلانه که به منظور نام گذاری محصولات طراحی شده و یا ساخته شده به خواست شرکت ها انجام میگیرد اما ، در دو دهه گذشته برندینگ در راس فرآیند بازاریابی بوده است.
انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) یک مارک تجاری را به این صورت تعریف می کند: “یک نام ، اصطلاح ، علامت ، نماد یا طرح یا ترکیبی از آنها برای شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان و متمایز ساختن آنها با سایر محصولات است ».
نوشته نام تجاری یا برندینگ چیست؟ مقاله کامل قسمت اول اولین بار در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش. پدیدار شد.