چگونه بهترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنیم؟ {راهنمای انتخاب قالب}

چگونه بهترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنیم؟ {راهنمای انتخاب قالب}
چگونه بهترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنیم؟ {راهنمای انتخاب قالب}

یکی از اولین کارهایی که هنگام راه اندازی سایت تان باید به آن بپردازید، انتخاب قالب مناسب است. گاهی هم نیاز دارید تا قالب فعلی وب سایتتان را دستخوش تغیراتی کنید یا به کلی آن را عوض کنید.
در هر دو حالت، نکاتی که در این مقاله خواهیم گفت به انتخاب بهتر شما احتمالا کمک خواهد کرد. قرار است که با ۵ دسته از قالب‌های وب‌سایت آشنا شوید و بر اساس نوع فعالیت خود، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.
انتخاب یک قالب مناسب برای وب‌سایت، شخصیت کاری حرفه‌ای شما را نشان می‌دهد. بنابراین در انتخاب دقت داشته باشید.

قالب‌های نمونه‌کار (پورتفولیو)

اگر طراح، عکاس و یا فیلمبردار هستید و یا به طور کلی فعالیت هنری دارید، بهترین نوع قالب وب‌سایت برای نمایش نمونه کارهای شما قالب‌های شخصی و نمونه کار (پورتفولیو) هستند.
پورتفولیو، مجموعه‌ای از بهترین آثار هنری شماست و برای نمایش سبک و روش کارتان جمع‌آوری می‌شود. قالب‌های پورتفولیو هم با طراحی منحصر به فرد خود به شما کمک می‌کنند تا آثارتان را در یک گالری هنری مجازی به نمایش بگذارید. این قالب‌ها بهتر از هر نوع قالب دیگری می‌توانند طرح‌ها و آثار شما را نمایش دهند.
مهم‌ترین ویژگی قالب‌های پورتفولیو، گرافیک و صفحه‌بندی جذاب و استفاده حداقلی از متن و کلمات است. این ویژگی باعث می‌شود که کیفیت نمایش آثارتان افزایش پیدا کند و وب‌سایت شما برای مخاطبان چشم‌نواز  و دلنشین باشد.
شما می‌توانید در یک قالب پورتفولیو تنظیمات مختلفی را برای نوع نمایش نمونه‌کارهای خود انجام دهید. مثلا می‌توانید قسمت نمونه‌کارهای مهم و اثرگذار خود را از سایر کارهایتان جدا کنید تا بهتر و بیشتر دیده شوند. با این کار علاوه بر اینکه سایت خود را منظم نگه‌می‌دارید، می‌توانید مخاطبان و مشتریانتان را محو گالری خود کنید و لحظات لذت‌بخشی را برای آن‌ها رقم بزنید.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top