طراحی سایت کودکان :۱۰ نکته برای ساخت یک وبسایت مناسب کودک

وب سایت هایی که به خوبی طراحی شده اند زیبایی و شگفتی خاصی دارند. به طور کلی عملکرد یک وب سایت در هنگام بررسی ایجاد یک تجربه بهینه برای کاربر قابل توجه است و عنصر طراحی می تواند جنبه ای جذاب و کاربردی باشد.

پس چه اتفاقی می افتد که بچه ها را نیز وارد این تجربه کنید؟ طراحی وب سایت برای بچه ها یک کار کاملاً متفاوت است زیرا ، بچه ها کاملاً متفاوت از بزرگسالان به دنیا نگاه می کنند!

یکی از طراحان وب سایت کودک می گوید: “این طراحی باید واضح ، جذاب و استفاده از آن آسان باشد.” “هنگام طراحی سایت برای کودکان ، باید بیشتر بصری فکر کنید. آنها همیشه در راهی که برای پیمایش در یک وب سایت انتخاب می کنند مانند ما بزرگسالان منطقی نیستند. “

بنابراین چگونه سبک خود را متناسب با این بچه ها تنظیم کنید؟ ما با برخی از متخصصان طراحی وبسایت صحبت کردیم و تحقیقات خود را انجام دادیم تا نکات اصلی را در زمینه طراحی وب سایت های مناسب سن کودکان به شما ارائه دهیم.

۱۰ نکته برای طراحی وب سایت کودکان

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام طراحی سایت کودکان به خاطر بسپارید

۱- آن را رنگارنگ کنید

دلیلی وجود دارد که اکثر شخصیت های کارتونی در تلویزیون بسیار زنده و درخشان هستند – رنگ ها چشم را مجذوب خود می کنند! بچه ها رنگهای جسورانه و شاد را دوست دارند ، بنابراین مطمئن شوید که در وب سایت متن و بازی ، موسیقی و انیمیشن استفاده کرده باشید.

۲- از انیمیشن استفاده کنید

چه در کارتون های متحرک و چه در نوشته هایی که سراسر صفحه می رقصند ، کودکان جذب حرکت می شوند. به طور معمول این کار با Adobe Flash یا JavaScript ایجاد می شود ، انیمیشن می تواند ورودی های سرگرم کننده و شخصیت های جذاب را که حرکت می کنند و صحبت می کنند را زنده کند. این کمک می کند تا تجربه ای برای کاربران کودک ایجاد شود که آنها احساس کنند انگار واقعاً در دنیای وب سایت هستند.

۳- همه چیز را راضی نگه دارید

چه کسی نمی خواهد که با چیزی شاد درگیر شود؟ بچه ها به خصوص به شخصیت ها و موقعیت های شاد و سرحال علاقه مند می شوند ، بنابراین ایجاد یک صفحه اصلی یا بازی برای جذب روحیه ی کودکان یک مزیت بزرگ خواهد بود.

کارلی استاندر ، مدیر وب سایت و طراحی گرافیک در Miles Technologies می گوید: “هنگام ساخت وب سایت برای کودکان ، به دنبال جلب حواس انها باشید. وی اضافه می کند که رنگهای روشن احساس خوشبختی را تحریک می کنند و در نتیجه باعث ایجاد خلق و خوی مثبت می شوند. خواه از عکس بچه های شاد استفاده کنید و یا اشکال شادی را روی شخصیت های کارتونی طراحی کنید یا مکانی هیجان انگیز و تخیلی از خود نشان دهید ، مطمئناً بچه ها را مجذوب تصاویر نشاط آور خواهید کرد.

۴

نوشته طراحی سایت کودکان :۱۰ نکته برای ساخت یک وبسایت مناسب کودک اولین بار در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش. پدیدار شد.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top