بروزرسانی در فروشگاه ساز پوپش – امکانات جدید و رفع مشکلات طی ماههای گذشته

طی بروزرسانی های که طی چند ماه گذشته انجام شده و همچنین بروز رسانی های جدید هفته گذشته، چند امکان و قابلیت جدید به امکانات فروشگاه ساز پوپش افزوده شده است که به شرح ذیل می باشد.

.مواردی که طی هفته گذشته به فروشگاه ساز پوپش افزوده شده اند شامل :

  • امکان استفاده از سرویس پرداخت در محل زاگما به جای پارس پک

با توجه به عدم دسترسی به خدمات پارس پیک، امکان استفاده از سرویس پرداخت در محل زاگما برای فروشگاه ساز پوپش مهیا شد. پس از ثبت نام در زاگما، مدیر فروشگاه باید توکن فروشگاه و کد فروشگاه دریافتی را در بخش تنظیمات فروشگاه خود وارد نماید. ضمنا برای هر محصول فروشگاه امکان تعیین قیمت خاص برای زاگما نیز وجود دارد و در صورتیکه برای این فیلد عددی وارد نشود، قیمت کالا در حین سفارش پرداخت در محل همان قیمت اصلی کالا در نظر گرفته می شود (توجه شود که عدد صفر در این فیلد به عنوان مبلغ در نظر گرفته می شود). بطور کلی، تخفیفات فروشگاه به سفارشات پرداخت در محل نیز اعمال می شود.

  • قابلیت ثبت نام با شماره همراه برای اعضاء فروشگاه

در بخش تنظیمات فروشگاه، مدیر می تواند امکان ثبت نام «فقط با پست الکترونیک» یا «فقط با شماره موبایل» و یا «هر دو» را انتخاب نماید. همچنین می تواند مشخص نماید که ثبت نام یا ویرایش این موارد (پست الکترونیک و شماره موبایل) همراه با صحت سنجی باشد یا بدون صحت سنجی.

  • امکان غیر ضروری و غیرفعال کردن فیلد پست الکترونیک برای سفارشات دانلودی

مدیر سایت می تواند در بخش «اطلاعات فرم سفارش» فیلد پست الکترونیک را نیز مانند سایر فیلدها تغییر دهد . به عبارت دیگر سفارش محصولات دانلودی بدون نیاز به وارد کردن ایمیل نیز فراهم گردیده است.

  • بازنویسی پیگیری سفارش به همراه نمایش لینک دانلود

نمایش پیگیری سفارش از حالت نمایش پاپ آپ به نمایش صفحه ای تغییر پیدا کرد. در این صفحه علاوه بر فیلدهای قبلی، فیلدهای جدید «لینک دانلود»، «توضیحات روش های ارسال»، «کد پیگیری پستی» (برای پرداخت زاگما) نیز نمایش داده می شود. ار این به بعد کسانی که فایل دانلودی از فروشگاه سایت دریافت میکنند برای دسترسی به لینک دانلود، یا باید با همان نام کاربری که خرید انجام شده وارد شوند و یا باید شماره پیگیری سفارش را در اختیار داشته باشند . شماره پیگیری اگر شماره همراه یا ایمیل را کاربر وارد کرده باشد ارسال خواهد شد .

  • امکان استفاده از شماره خدماتی برای ارسال پیامک های فروشگاه
  • از این به بعد مدیران سایتها می توانند برای ارسال پیامک های سفارشات و یا پیامک صحت سنجی شماره موبایلی از شماره خدماتی عمومی ( این شماره برای تمامی فروشگاه های زیر مجموعه پوپش تهیه گردیده است) با کسر هزینه از اعتبار پنل پیامکی خودشان استفاده نمایند. در صورت استفاده از شماره خدماتی، متن پیامک بطور خاص و براساس موارد مجاز اعلام شده از طرف نماینده مخابرات از قبل تعیین شده است و برای کلیه فروشگاه یکسان و غیرقابل تغییر است
  • تفکیک پیامک های ارسالی به مشتری در حین سفارش

در روال جدید پیامک های سفارشات که به مشتری ارسال می شود به دو حالت تقسیم شده است: ۱- پیامک به خریدار، بعد از تایید نهایی هرگونه سفارش ۲- پیامک به خریدار، بعد از ثبت سفارشات «کارت به کارت» و «پرداخت در محل». فعال یا غیرفعال کردن این حالتها و نیز تعیین متن پیامک مربوطه، از طریق تنظیمات فروشگاه در اختیار مدیر می باشد. ضمنا سابقه پیامک های فروشگاهی ارسالی، در پنل پیامک، با مشخص بودن شماره ارسال کننده و نیز نوع پیامک، قابل رویت می باشند.

امکانتی که طی ماههای گذشته در سایت و فروشگاه ساز پوپش افزوذه شده اند :

نوشته بروزرسانی در فروشگاه ساز پوپش – امکانات جدید و رفع مشکلات طی ماههای گذشته اولین بار در بلاگ سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش. پدیدار شد.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top