نحوه ساخت یک لندینگ پیج Landing Page

چرا ساخت لندینگ پیج یا صفحه‌ی فرود حرفه‌ای اهمیت زیادی برای سایت شما دارد؟ در حال حاضر هر بازاریاب حرفه‌ای به خوبی می‌دادند که اولین قدم اساسی برای حضور قدرتمند در بازار آنلاین، ساخت یک وبسایت حرفه‌ای است. برای اینکه این سایت به موفقیت‌ها و اهداف تعیین شده شما دست پیدا کند، مشتریان بیشتری برای شما به دست آوردی و فروش شما را افزایش دهد باید یک صفحه فرود یا لندینگ پیج حرفه‌ای برای آن طراحی کنید. خوشبختانه سایت ساز ها می‌تواند با قالب های آماده مختلف خود به شما برای ساخت صفحه فرود حرفه‌ای و در عین حال رایگان کمک خواهد کرد. با ما همراه باشید تا بیشتر با لندینگ پیج‌ها آشنا شویم.

چرا ساخت صفحه فرود مهم است؟

در بازاریابی آنلاین، با ساخت صفحه فرود یا لندینگ پیج می‌توانید بازدیدکنندگان سایت را به انجام کارهای مختلفی تشویق و هدایت کنید و از این طریق در نهایت آن‌ها را به مشتریان بالقوه خود تبدیل نمایید. این کارها می‌توانند مواردی مانند خرید از فروشگاه آنلاین شما، عضویت در خبرنامه و موارد بسیار زیادی از این دست باشند. هدف شما از ساخت لندینگ پیج هرچه که باشد، باید برای آن یک CTA  یا دکمه فراخوان طراحی کنید.

در واقع صفحه فرود یک صفحه مستقل از سایت شماست که یک هدف بسیار خاص و ویژه را دنبال می‌کند. اگر صفحه فرود بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد، سایت شما به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا خواهد کرد.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top