اصول اولیه Html و Css

در این مطلب سعی کردیم شما را با تعاربف و اصول اولیه html و css آشنا کنیم. آگاهی از این تعارف به شما کمک می کند تا در زمینه طراحی سایت جزئیات بیشتری را درک کرده و ایده های خود را بهتر رسانه ای کنید. اگر قصد طراحی سایت دارید و تمایل دارید خودتان در این زمنیه پیش قدم شوید پیشنهاد می کنم این مطلب را دنبال کنید. در دنیای امروزه نمی‌توان به کسی که خواندن و نوشتن نمی داند گفت بی سواد، بلکه کسی بی سواد است که دانش کامپیوتری نداشته باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی، اکثر کارها اینترنتی شده اند و موقیعیت های شغلی بسیاری را بوجود آورده اند. آشنایی اولیه با مفاهیمی نظیر برنامه نویسی و طراحی سایت از جمله نیازهایی است که برای موفقیت در عرصه رقابت کسب و کارها باید به آنها آگاهی داشته باشید.
آشنایی با علم برنامه نویسی به شما کمک می کند تا ایده های ذهن خود را در فضای وب پیاده سازی کنید. شما با داشتن علم کدنویسی درک بیشتر و بهتری از تکنولوژی خواهید داشت. در این مطلب از سایت نونگار قصد داریم تا شما را با اصول اولیه Html و Cssآشنا کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

Html چیست؟

پیش از هرچیزی بهتر است ابتدا با عبارت Html که کوتاه شده عبارت Hyper text Markup Language آشنا شوید. به طور کلی Html زبان طراحی صفحات وب می باشد که تمامی کدهای صفحه از طرف سرور گرفته تا طرف مشتری را شامل می شود.
همان طور که گفته شد، Html یکی از زبان های نشانه گذاری است پس هرگز با زبان برنامه نویسی آن را اشتباه نگیرید، به این صورت که قسمت های متفاوت آن به کمک جزء هایی با نام تگ از یکدیگر جدا می شوند و هر یک از آن ها کاربردها وخاصیت های مختص به خود را دارند.
به طور کلی زمانی که حرف از برنامه نویسی می شود، Html و Css پایه ای ترین نیازهایی است که یک برنامه نویس باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشد.
اگر شما هم جزء افرادی هستید که به طراحی سایت علاقه مند هستند و تصمیم قاطعانه برای این حرفه دارند، نخستین گام شما برای ورود به این مرحله، آموزش Html خواهد بود.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top