آموزش نوشتن استراتژی برند تنها در ۸ گام (راهنمای قدم به قدم)

آموزی نوشتن استراتژی برند

وقتی داستانی را برای اولین بار می‌شنوید، با شخص جدیدی ملاقات می‌کنید و یا غذایی ناآشنا را امتحان می‌کنید، چه حسی را به یاد می‌آورید؟ استراتژی برند نیز به این هدف نوشته می‌شود که مشابه چنین حسی را در شما به عنوان مشتری در اولین برخورد با یک برند، برانگیزاند.

یک استراتژی برند در شکل محصول یا ارائه خدمات شما محدود نمی‌شود، بلکه شامل همه مواردی می‌شود که بیانگر تجارت شما هستند. از نام مجموعه‌های شما گرفته تا لوگو، نوع طراحی پست‌های شبکه‌های اجتماعی و دیزاین و سروشکل وب سایتتان.

استراتژی برند چیست؟

یک برند خوب براساس احساسات و توجیه منطقی ساخته می‌شود. پس اندازه‌گیری آن همیشه براساس منطق نیست و گاهی هم به صورت تجربی سنجیده می‌شود.

در یک تعریف اساسی می‌توان گفت، استراتژی برند یک برنامه هدفمند برای شناسایی آنچه برند  شما نشان می‌دهد است.

از طریق تحقیق و آنالیز کردن، این فرآیند اساسی به شما امکان می‌دهد، موقعیت رقابتی خود را تعیین کنید و بهترین راه برای رسیدن به بازار هدفتان را مشخص سازید.

چالش اساسی که در پیش رو دارید این است که این موضوعات تئوری را با داده‌های زندگی واقعی تطبیق دهید.

برای ساخت یک برند قدرتمند، باید همه عناصر، از محتوای متنی گرفته تا قالب‌های طراحی را مورد توجه قرار دهید.

در حالی که این رویکرد از یک شغل به شغل دیگر متفاوت است، رویکرد‌های خاصی وجود دارد که برای رسیدن به نتایج عالی باید از آنها استفاده کنید. در این راهنما با جزئیات بیشتری به آنها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب در مقاله اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top